Kesintisiz Hizmet ve Vatandaş Memnuniyeti

Kamu Hizmetlerinin vatandaşlara alternatif kanallar ile ulaştırılmasını hedefleyen Kamu iletilişim merkezi projeleri kamu kurumlarının sunmuş oldukları hizmetleri Telefon, Sms, Mail, Sosyal Medya, Web Chat gibi ortamlardan sunması işidir.

Kamu Kurum ( e-Devlet ) Hizmetlerinin vatandaşlara ,kullanıcılara alternatif kanallardan ( PSTN ,GSM, SMS, VOİP, WEB CHAT, Sosyal Medya) sunulması amacıyla TÜRKSAT A.Ş. 2009 yılı itibari ile İletişim Merkezi konusunda hizmet vermeye başlamış olup , 2014 yılı içerisinde toplamda 15 Milyon çağrı karşılanmıştır.
Projelerimizden Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170, En İyi Dış Kaynaklı İş Ortaklığı Kategorisinde Dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen “Contact Center World.com” yarışmasında dünya devlerini geride bırakarak altın madalya ödülüne layık görülmüştür.
Bu kapsamda toplamda 9 Adet Kamu İletişim Merkezi Kurulum ve Operasyon yönetimi ile hizmet vermeye devam etmektedir.