ProjeM Logo

Nedir?

ProjeM uygulaması kullanıcının yetki seviyesine göre (Üst Yönetim, Program Yöneticisi, Proje Yöneticisi, İdari Personel vb.) projelerini; mali, paydaş, risk, fırsat ve tedarik yönetimi gibi temel proje yönetimi bilgi  alanları dahilinde yönetmesine yardımcı olan. Bunun yanında sözleşme, ürün, hizmet yönetimi gibi çeşitli iş geliştirme faaliyet alanları için kurgulanmış, Portföy ve Proje Yönetimini kolaylaştırma amacı güden bir karar destek sistemidir.

gorsel_sol
Projem

ProjeM Fonksiyonlar

  • Portföy Yönetimi (Program/Proje/Aktivite)       
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Satın Alma Değerlendirme
  • Müşteri Yönetimi
  • Ürün Yönetimi
  • Hizmet Yönetimi
  • İş Paketi Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Aktivite Yönetimi
  • Gelir/Gider Faturası Yönetimi
  • Strateji Yönetimi
  • İhale Yönetimi
  • Raporlama
  • Duyuru Yönetimi
  • Hatırlatıcı Yönetimi
gorsel_sag
55
PMI Uyumlu

Entegrasyon, Kapsam, Zaman, Maliyet, Kalite, Kaynak, İletişim, Risk, Tedarik, Paydaş Yönetimi Fonksiyonları.

Profesyonel Servisler

Birim Yönetimi, Rol Yönetimi, Kullanıcı Yönetimi, Parametre Yönetimi.

Kullanıcı Dostu Tasarım

Kullanıcı deneyimine göre hazırlanmış menüler. Kolay okunabilir panel yapısı ve detay bilgilere erişim kolaylığı.

Karar Destek

Portföy/Proje Yönetimi, İş Geliştirme Faaliyetleri ve Mali Bilgiler için detaylı filtreler ile analiz imkanı.

Kolay Entegrasyon

Rest Web Servisler ile kolay entegrasyon (ERP Uygulamaları, Tedarik Yönetim Portalı vb.) Kullanıcı Yönetimi (Active Directory).